Aed

Aed

Tuesday, April 17, 2012

Aasta 2011 Muraste aias

Väiksena ma lausa vihkasin aiatöid - minu arust oli näppudega mullas sonkimine midagi väga rõvedat, igavat ja teatud eas ka mitte prestiižset. Nüüd, paarkümmend aastat hiljem, hakkasid aga need samad näpud ihkama midagi ise kasvatada. Minu esmane aiaga seotud huvi on pigem söödava kui lillede kasvatamine - hindan mahesaadusi ning nüüd on mul võimalus nende külvamist, sirgumist ja hoolitsemist ise järgi proovida.
Lillepeenar maja ees (19.06.11)
Lillepeenar maja ees, pealtvaates (07.08.11)

2011 aasta kevadel ostsime Murastesse paarisamaja, mille juurde kuulub ka aed. Eelmisel aastal veel aiale rõhku ei pannud, kuna maja vajas seest renoveerimist ja sisustamist. Aias oli vaid üks lillepeenar ja väike ürdipeenar.
Ürdipeenra rajamine koos vilunud aednikuga (08.05.11)


Ürdi-, salati, ja maasikapeenar (29.06.11)

Esimesed punased maasikad (26.06.11)


Ostsin 3 tillukest maasikataime, millelt ma esimene aasta saaki veel ei lootnud, aga taimed üllatasid - Anee sai esimesed oma aia maasikad.

Ka muruplatsi üritasime korras hoida, kuid alati see ei õnnestunud, kuna kippusime rohkem rõhku panema maja remondile.
Murukatastroof (14.08.11) Kui õigesti mäletan, siis jäi 10 päeva niitmata.

Sel aastal katsume aiale rohkem aega pühendada - ostetud on ka kasvuhoone, kus hakkavad kasvama algul redised, hiljem aga tomatid, paprikad, tšillid ja baklažaanid, mis kõik juba praegu toas sirguvad.

No comments:

Post a Comment