Aed

Aed

Wednesday, June 6, 2012

Istutasin maasikaid

Täna käis meie aias külalisi - Anneli koos lastega ja Kaisa, kes ka tänased pildid tegi.
Näitan Annelile kapsaid ja lillapsaid (mille ma juba segamini ajasin)

Istutasin kuumaasikad ajutisest kohast peenrakasti. Õitsesid juba, aga võtsin suure mullapalliga ja loodan, et elavad asukoha muutuse kenasti üle. Ühtlasi selgus, et mul on uusi väikeseid maasikataimi liiga palju. Istutan tõenäoliselt jälle taimed liiga tihedalt kokku ja pärast naeran, kui rumal olin…




Tegu on valgete kuumaasikatega. Maasikad külvas vanaema eelmisel aastal seemnest ja andis mulle väikesed taimed. Aastaga on taimed kasvanud hiiglaslikuks. Eelmisel aastal hakkasid esimesed marjad valmima oktoobris-novembris, edasi tuli külm peale. 
Täna peale maasikate muuga tegeleda ei jõudnud; Hugo magas vaid väikese une ja juba istus mul puusal.

No comments:

Post a Comment